Loading...
PASLAUGOS:

#CoachingNotes

Koučingo užrašai

LEVEL UP! VERSLAS #40 – Lyderiai mokosi iš geriausių

20 lyderystės pamokų iš Herbo Kelleherio, vizionieriaus „Southwest Airlines” vadovo.

Herb Kelleher buvo Southwest Airlines įkūrėjas, vadovas ir iki pat savo mirties (2019 m.) dirbo savo organizacijai. Šis žmogus paliko neišdildomą pėdsaką verslo ir lyderystės pasaulyje. Jo vadovavimas pasižymėjo nuoširdžiu susidomėjimu žmonėmis, nuolankumu ir įsipareigojimu puoselėti unikalią įmonės kultūrą. Principai teikti pirmenybę darbuotojams, ugdyti įtraukią atmosferą ir inovatyvius susitarimus ir šiomis dienomis įkvepia įvairių verslo sričių lyderius visame pasaulyje. 

Taigi, kokie tai principai ir kaip juos galime pritaikyti smulkiajame versle?

Domėkitės

Herbo Kelleherio gebėjimas užmegzti nuoširdų ryšį su savo įmonės darbuotojais buvo išskirtinis. Jis buvo puikus klausytojas, privertęs žmones jaustis svarbiais ir vertinamas jo akivaizdoje. Dėkingumas ir empatija savo darbuotojams padėjo pagrindą tvirtam ir ilgalaikiam ryšiui organizacijoje.

Būkite pasiekiami

Herbas turėjo nepaprastų gabumų atsiminti vardus ir nuoširdžiai rūpintis žmonėmis. Jis pabrėžė, kad svarbu pripažinti visus ir bendrauti su visais, nepaisant jų pareigų. 

Vertinkite ne tik pagal pareigybę ir statusą

Herbo auklėjimas išmokė jį vertinti kiekvieną asmenį, nepaisant jo titulo ar pareigų. Jis niekino klasių skirtumus ir skatino savo įmonėje laikytis egalitarinio požiūrio, kurdamas įtraukią aplinką, kurioje buvo gerbiamas kiekvienas darbas ir žmogus.

Samdykite požiūrį, mokinkite įgūdžių

Herbas manė, kad svarbiau samdyti asmenis, turinčius tinkamą požiūrį ir kultūrą, nei sutelkti dėmesį tik į įgūdžius. Jis pasisakė už subjektyvų įdarbinimą, pripažindamas, kad kultūrinis suderinamumas yra labai svarbus sėkmei.

Pirmiausia darbuotojai,  antra – klientai

Herbas pabrėžė, kad laimingi darbuotojai veda į patenkintus klientus ir, savo ruožtu, laimingą verslo savininką. Teikdamas pirmenybę darbuotojų gerovei ir įsitraukimui, jo vadovaujama įmonė pasiekė nepaprastą produktyvumą ir klientų aptarnavimo kokybę.

Ofiso politikai – NE

Herbas manė, ofiso politika kenkia komandiniam darbui. Jis skatino darbuotojų empatiją ir supratimą įgyvendindamas programas, kurios leido jiems patirti skirtingus vaidmenis įmonėje.

Leiskite žmonėms būti savimi

Herbo vadovaujamos įmonės skatino savo darbuotojų individualumą ir kūrybiškumą. Jis suprato, kad išlaisvintos dvasios puoselėjimas yra būtinas inovacijoms ir paskatino darbuotojus išreikšti savo unikalias asmenybes.

Būkite patikimi

Herbas tarp vadovybės ir darbuotojų sukūrė precedento neturintį pasitikėjimo lygį oro linijų industrijoje. Jis derėjosi dėl sąžiningų darbo sutarčių ir netgi įšaldė savo atlyginimą, kad užtikrintų sąžiningumą.

Palikite savo ego prie durų

Herbas rodė pavyzdį pasirinkdamas biurą be langų, kad pabrėžtų komandos svarbą, o ne individualius pageidavimus. Jis sukūrė įtraukią atmosferą, kurioje kiekvienas galėjo mėgautis geriausiais vaizdais.

Kartais provokuok

Herbo provokuojantis elgesys skatino savarankišką mąstymą ir norą mesti iššūkį status quo. 

Būk kietas, bet nepiktas

Herbas pabrėžė, kad svarbu būti kietam išlaikant atskaitomybę ir našumą, tačiau nubrėžė aiškią ribą prieš buvimu nepagarbiu, nes tai gali sukurti baime pagrįstą kultūrą, kuri slopina kūrybiškumą.

Nežiūrėkite į save per daug rimtai

Net ir per rimtus sveikatos iššūkius Herbas išlaikė humoro jausmą. Jis tikėjo, kad lengvabūdiškas požiūris gali egzistuoti kartu su sėkme versle.

Leiskite laiką tam, ką vertinate

Herbas pirmenybę teikė laiko praleidimui su darbuotojais, o ne kitiems įsipareigojimams. Jo veiksmai parodė, kad organizacijos žmonės buvo jo pagrindinis prioritetas.

Ugdykite kario dvasią

Herbo susižavėjimas karo istorija ir karinėmis strategijomis suformavo jo požiūrį į verslą. Jis skatino savo darbuotojus priimti kovingą dvasią, susiburti kartu sudėtingais laikais.

Pamirškite strateginį planavimą

Herbas tikėjo, kad jis yra lengvai prisitaikantis ir judrus, o ne besilaikantis tradicinio strateginio planavimo. Jis pabrėžė, kaip svarbu yra greitai reaguoti į galimybes.

Tvarkykite įmonę gerais laikais, kad apsaugotumėte ją blogais laikais

Herbas užtikrino, kad jo įmonė  išlaikytų finansinį konservatyvumą ir darbo saugumą net klestėjimo laikais tam, kad atlaikytų ekonominius iššūkius be darbuotojų atleidimo iš darbo sunkiais laikais.

Būkite ryžtingi, judėkite greitai ir veržliai

Herbas tikėjo, kad reikia greitai priimti sprendimus ir rizikuoti. Jis įgalino darbuotojus priimti sprendimus vietos lygmeniu, skatindamas judrumo ir reagavimo kultūrą.

Kultūra yra bosas

Herbas savo vadovaujamos  įmonės sėkmę priskyrė unikaliai kultūrai, akcentuojančiai  individualumo vertę, verslumo dvasią, pasitenkinimą darbu ir naujoves.

 

Apibrėžkite verslą kaip prasmę:

Herbas įskiepijo savo darbuotojams prasmės jausmą, skatindamas juos vertinti savo darbą kaip kilnų tikslą. Šis požiūris susiejo jų kasdienį indėlį su didesne misija suteikti keliautojams laisvę.

 

Auksinė Herbo taisyklė: laužyti taisykles yra gerai

Herbas Kelleheris nebijojo mesti iššūkių industrijos normoms ir iš naujo apibrėžti verslą. Jo noras abejoti nusistovėjusia praktika paskatino novatoriškus sprendimus. 



O dabar pažiūrėkime, kai šiuos principus  galima pritaikyti smulkiojo verslo įmonei.

 

Panagrinėkime „Vilmos Interjero Salonas” atvejį. Tai smulkus interjero dizaino verslas, pasižymintis unikalia ir įtraukiančia kultūra, kuri yra sukurta vadovaujantis Herbo Kelleherio vadovavimo principais.

 

Vilma, salono savininkė, įgyvendina principą užmegzti nuoširdų ryšį su darbuotojais. Ji puikiai žino kiekvieno savo komandos nario vardą ir domisi jų nuomone bei idėjomis. Tai padeda sustiprinti bendradarbiavimą ir sukurti stiprų ryšį tarp visų salone dirbančių asmenų.

 

Salonas taip pat puikiai atspindi principą vertinti ne tik pagal pareigybę. Vilma skatina savo darbuotojus mąstyti kūrybiškai ir savo idėjomis prisidėti prie interjero projektų, nepriklausomai nuo jų pareigų.  Tai skatina įtrauktį ir leidžia kiekvienam justis vertinamu.

 

„Vilmos Interjero Salonas” taip pat laikosi principo, kad darbuotojai yra svarbiausi. Ji pasirūpina jų gerove, teikdama jiems galimybes tobulėti ir ugdyti savo įgūdžius. Laimingi ir motyvuoti darbuotojai ne tik sukuria aukštos kokybės interjero dizaino projektus, bet ir pritraukia lojalius klientus.

 

Vilma nepaiso įmonės politikos principo ir skatina atvirumą bei bendradarbiavimą. Salonas turi atviras diskusijas, kuriose aptariamos inovacijos ir naujovės interjero dizaino srityje.

 

Šis interjero salonas taip pat įgyvendina Herbo Kelleherio principą leisti žmonėms būti savimi. Darbuotojai turi galimybę reikšti savo unikalias kūrybiškas idėjas ir individualumą, kuris leidžia sukurti išskirtinius ir asmeninius dizaino sprendimus.

 

Vilma taip pat palaiko pasitikėjimo principą tarp vadovybės ir darbuotojų. Ji yra sąžininga savo darbuotojams, užtikrindama sąžiningas darbo sąlygas ir atlyginimus.

 

Visa tai leidžia „Vilmos Interjero Salonui” išsiskirti rinkoje ir pasiūlyti klientams išskirtinius ir aukštos kokybės interjero dizaino projektus. Salono savininkė ir darbuotojai įgyvendina Herbo Kelleherio vadovavimo principus su entuziazmu ir įsipareigojimu, kas padeda sukurti stiprią ir motyvuotą komandą bei pasiekti verslo sėkmės.

 

O kokiais principais Jūs vadovaujatės kurdami savo verslą?

Jei esate verslo savininkas ar svajojate apie savo verslo kūrimą, turime kai ką ypatinga Jums! Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės „Level UP! Pelningas verslo kelias” https://www.facebook.com/groups/pelningasverslokelias/

Šioje uždaroje facebook grupėje dalinamės patirtimis, gilinamės į verslo aktualijas ir padedame vieni kitiems augti bei siekti aukščiausių rezultatų.

Nepraleisk galimybės būti verslo bendruomenės dalimi. Prisijunk prie mūsų jau šiandien!

 

Iki greito!

Apie #CoachingNotes

Norintiems sužinoti daugiau apie koučingą ir kaip jis gali Jums padėti pasiekti savo tikslus, #CoachingNotes yra tai, ko jums reikia. Čia rasite koučingo naujienas, tendencijas ir patarimus, galėsite susipažinti su įvairiomis koučingo technikomis. Be to, #CoachingNotes yra puiki vieta virtualiai susitikti ir susipažinti su įvairiais pašnekovais ir patyrusiais koučais, kurie dalinsis savo patirtimi ir žiniomis. Kviečiame skaityti, komentuoti ir dalintis

Naujausi įrašai

Koučingo naujienlaiškis