Smulkiam ir vidutiniam verslui

Verslas: Stabilus ir pelningas
Ši programa padės jums keliauti per dažniausiai pasitaikančius Iššūkius, su kuriais susiduria smulkaus verslo savininkai visame pasaulyje ir pasiūlys patikrintus, praktiškus sprendimus ir atskaitomybę kuriant teigiamus pokyčius jūsų organizacijoje.
Problemos, kurias sprendžia programa
Per mažas klientų srautas
Bendradarbiai per mažai įsitraukę, kad būtų darni komanda
Sunku parduoti ir auginti pelną
Visas dėmesys
į 5-ias, pamatines sritis kiekviename versle:
Savininko Lyderystė
Kaip vadovas Jūs išmoksite formuluoti, dokumentuoti ir dalytis savo ateities vizija bei nuosekliai vykdyti pažadus klientams.
Komanda
Suprantant, kaip organizuoti, įkvėpti, vadovauti ir bendrauti su žmonėmis, organizacija sukurs įmonės kultūrą kuri pritrauks naujų talentų ir padės išlaikyti produktyvią bei lojalią komandą.
Finansai
Žinojimas kur keliauja Jūsų pinigai ir iš kur jie gaunami suteikia galimybę užtikrintai prognozuoti finansinius ateities sprendimus, lemiančius stabilumą, pelningumą ir augimą.
Procesai
Perkėlus savo viziją ir idėjas į procesus bei sistemas Jūs galėsite kontroliuoti savo verslo rezultatus.
Marketingas, pardavimai
Žinant KAS ir KODĖL yra Jūsų klientas, išmoksite pritraukti būtent tuos žmones, kurie labiausiai įvertins Jūsų teikiamą vertę rinkai.
Kam naudinga programa,
kuri žingsnis po žingsnio sukurs pagreitį verslui?
- Smulkaus ir Vidutinio Verslo (SVV) savininkams
- Vadovams, kurių veikla labiausiai turi įtakos stabiliam verslo augimui
- Komandoms, kartu siekiančioms geriausio rezultato

Programos “Verslas: stabilus ir pelningas” temos
Vertybės ir tikslai
1-OJI SAVAITĖ – VERTYBĖS IR TIKSLAI
Pačioje pradžioje susipažinsime su pačiu kurso bei vieni su kitais.
Bendras vienas kito palaikymas per tai, kaip gerai pažįstame vieni kitus ir kitų verslus, bus dar labiau naudinga geresniam rezultatui ateityje.
Aptarsim įvykusius pokyčius ir tai, kaip kiekvienas dalyvis vertina savo situaciją versle.
Kokie pokyčiai įvyko įmonės Finansų srautuose, Marketinge, Komandoj, Procesuose ir verslo savinininko/įmonės vadovo Lyderystėje.
Bendros pokyčių valdymo strategijos, įžvalgos iš naudingų tyrimus bei startas pasirengti 180 dienų strateginį planą.
Taip pat – visus tikslus gretinsim su asmeninėmis vertybėmis. Be jų verlsas – tik pilki skaičiukai ir įtampą keliantys KPI.
Ankstesni tikslai jau gali būti nebeaktualūs.
Kokį savo verslą norisi matyti po pusės metų? Dabar lyg pats laikas pergalvoti ir tada imtis pertvarkymų.
Kaip norėtumėt matyti idealiu atveju? Kas yra įmanoma?
Kokios Jūsų asmeninės stiprybės, galinčios padėti judėti į priekį? O kokios yra tos, kurių tikrai reikės, jei nusprendėt būtent tokiam žingsniui?
Vertinsim galimybes, spręsim, kaip jas pasiekti.
Strateginis darbas
2-OJI SAVAITĖ – STRATEGINIS DARBAS
Strategija vs Taktika
Visi “gaisrai” būna ne tik kriziniu laikotarpiu. Su jais susiduria ir tie verslai, kurie turi veikiančias sistemas, jei jų partneriai ir klientai veikia be sistemų.
Šioje dalyje sieksim įžvelgti situaicijas, kad verslo savininkas galėtų aiškiau ir grečiau identifikuoti, kuris darbas jo laukia: Strateginis ar Taktinis.
Įsivertinsim dabartinę situaciją, kad matytume, kur dabar daugiausiai praleidžiama laiko, dėmesio ir pinigų.
Prioritetinis uždavinys dabar yra strateginis planavimas ir nuoseklus ėjimas link to, kad verslas galėtų atsitiesti.
Bus aiškiau matyti, kur ir kokius pokyčius būtų naudingiausia įgyvendinti.
Gilinsimės į Strategiją bei Struktūrą.
Sisteminis mąstymas
3-OJI SAVAITĖ – SISTEMOS
Laikas mokytis, kaip sisteminis mąstymas gali žymiai sumažinti jūsų darbo krūvį ir padidinti komandos produktyvumą.
Suprasdami ir keisdami procesus, kurie jums netinka, galite sukurti naudingesnius, ilgalaikius sprendimus iš pirmo žvilgsnio nepasebimoms, bet pastoviai esamams (gydytojai įvardintų – “lėtinėms”) verslo problemoms spręsti.
Sužinosite, kaip sukurti ir aprašyti sistemą, o Jūsų namų darbai savaitei bus parašyti 3 didelio poveikio sistemas.
Grynieji pinigai
4-OJI SAVAITĖ – PINIGŲ SRAUTAI
Grynieji pinigai. Jų srautas ir buvimas sąskaitoje.
Šioje modulio dalyje nagrinėsime pinigų srautus ir apžvelgsime finansinę padėtį, atsižvelgdami į Jūsų įsipareigojimus ir/ar paskolas.
Po šio darbo bus aiški verslo finansinė būklė bei bus daugiau aiškumo, kokios jos norėsis siekti ateityje.
Viskas tam, kad būtų aišku, kaip yra galima uždirbti pakankamai pinigų savo įmonei valdyti esant neįprastoms situacijoms, pandemijai ir t.t.
Tokie žodžiai, kaip “APSKAITA” ir “ATASKAITOS” bus suprantamos ne tik buhalterijos departamentui. Tai yra kertiniai dalykai, kuriuos privalo suprasti ir verslo savininkas.
Tiesa, čia jam nereikės būti nuo aušros iki sutemų.
Pagalbos gavimas
5-OJI SAVAITĖ – PAGALBOS GAVIMAS
Visos įmonėje esančios Sutartys ir Darbuotojų samdymas
Per daug brangu galvoti, kad užtenka susitarti (tiek su darbuotoju, tiek su verslo partneriu, klientu ar tiekėju).
Darbdavio ir darbuotojo santykiuose dėl skirtingų lūkesčių gali kilti konfliktas, skirtingai suprantant, ką ir kaip reikia daryti. Visiems komandos nariams, įskaitant save, sukūrę aiškiai apibrėžtas pareigybių sutartis, galite ženkliai sumažinti šią įtampą. Žmonės Jūsų įmonėje nusipelno žinoti, ko iš jų tikimasi ir kaip jie vertinami.
Susitarimai yra ne tik darbo sutartis. Tai ir įmonės standartai, kontraktai su verslo partneriais (įskaitant tiek bendrasavininkus, tiek tėkėjus).
Na, o darbuotojų samdymui pasirengsim atskirai ir būsim pasiruošę samdyti tik tuos, kas ne tik atitiks įmonės standartus, bet ir sugebės juos kilstelti.
Rinkodara
6-OJI SAVAITĖ – RINKODARA (TIKSLINĖ RINKA IR PRODUKTAS)
“Rinkodaros tikslas taip gerai pažinti ir suprasti klientus, kad jiems tinkantys produktai ar paslaugos parsiduotų savaime.” – Peter Drucker
Rinkodaros planavimo procesas prasideda nuo Jūsų tikslinės rinkos supratimo. Tik tada, kai žinote, KAS ir KODĖL iš Jūsų perka, galite efektyviai šią rinką pasiekti.
Ne kiekvienas gali būti Jūsų klientas. Užuot bandę parduoti visiems, sumažinkite darbą ir išlaidas, sukurdami tisklinę rinkodaros strategiją.
Jums svarbu viską išsamiai suprasti apie savo idealius klientus. Kur jie gyvena? Kuriai kartai priklauso? Ką jie galvoja pirkdami Jūsų produktą? Ko konkrečiai jie iš Jūsų nori?
“Neieškokite klientų savo produktams, raskite produktus savo klientams.” – Seth Godin
Jūsų produktas yra tai, ką parduodate klientams mainais į jų pinigus. Jųsų produktas yra vertė, kurią įnešate į rinką. Ji yra konkreti, aiškiai apibrėžta ir visiškai suprantam asmeniui, kuris jos nori ar kuriam ji reikalinga.
Taigi – ką konkrečiai Jūs parduodate?
Kuo esame išskirtiniai ir unikalūs?
Nagrinėsime, kokią įtaką padarė, tebedaro ir dar darys COVID-19.
Dėl to keisis kainodara? Augsime ar trauksimės, kad turėtume geriausią variantą ir dirbtume efektyviausiai?
Stebesime detaliau, kur yra perspektyvos ir, kaip jos gali virsti pardavimais. Apsiibrėžime savo vertės pasiūlymą ir sugebėsime aiškiai suformuoti kliento patirtį dirbant su Jumis.
Įvertinsime savo vietą rinkoje, įskaitant dabartinės svetainės efektyvumą.
Reklama ir pardavimai
7-OJI SAVAITĖ – REKLAMA IR PARDAVIMAI
“Žmonėms nepatinka, kai jiems bando įsiūlyti prekę, bet jie mėgsta pirkti!” – Jeffrey Gitomer
Reklamos suvokimas šiame modulyje bus apie aktyvų veikimą, kad būtų pritraukti potencialūs klientai.
Jūsų metodai, kuriuos taikote motyvuodami klientus pirkti – yra geriausiasi reklaminis darinys?
Asmeniniai pardavimai – Reklama – Viešieji ryšiai – Pardavimų skatinimas – Tiesioginė rinkodara
Kuriant savo rinkodaros sistemą, strateginis Jūsų produkto ir vartotojų įvertinimas lemia, kur sutelksite reklamos pastangas.
Visa tai vienaip ar kitaip veda link pardavimų. Tiesa, jų būna per mažai ir per daug. Taip, pardavimų būna net per daug ir tai gali kenkti įmonės reputacijai.
Pati rinkodara nėa pardavimai. Ji padeda atkreipti dėmesį į Jūsų pasiūlymą, kad vartotojai žinotų, ką parduodate.
Pardavimas – Jūsų produkto iškeitimo į pinigus procesas.
Būtent pardavimą galima laikyti paskutiniu žingsniu Jūsų rinkodaros sistemoje.
Parduodi pradedame mokytis nuo mažumės, tad čia mes geriau suprasim, kaip tiksliai tai daryti, kad rezultatas būtų tas, kurio ir siekiame.
Verslo tapimas pelningu
8-OJI SAVAITĖ – VERSLO TAPIMAS PELNINGU
Šioje dalyje yra trys dalys: PELNAS | PAJAMOS | IŠLAIDOS
Čia vėl apie strategiją. Ką pasirinkti geriau: Uždirbti daugiau ar Išleisti mažiau?
Dažniausias smulkiojo verslo savininkų užduodamas klausimas apie pelną: “kodėl, nors mano knygos rodo, kad gavau pelną, aš neturiu banke pinigų?”
Ar žinote, kur dingo Jūsų pinigai? Dažnas pritrūksta išmanymo ir žinių apie savo finansines ataskaitas, kad galėtų valdybti pelningumą.
Čia mokysimės sukirti savo finansinę strategiją, pradėdami nuo pajamų ataskaitos apačios ir laikydami savo geidžiamą pelno sumą pirmuoju svarniu tikslu.
Toliau beliks detalės, kurios džiugins, kai bus žinoma, kaip didinti pajamas bei susitvarkyti su nereikalingų išlaidų gausa.
Reikalavimų laikymasis
9-OJI SAVAITĖ – REIKALAVIMŲ LAIKYMASIS
Jų didenybė MOKESČIAI
Turėt smulųjį verslą, reiškia rinkti, tvarkyti ir mokėti mokesčius. Tai apima (bet neapsiriboja) darbo užmokesčio, pardavimo ir pelno mokesčius. Priklausomai nuo to, kur įsikūręs Jūsų verslas, gali būti, kad net kelios vyriausybinės agentūros tikisi Jūsų ataskaitų ir mokesčių.
Gerai, jei turite mokėti pelno mokestį, nes tai reiškia, kad uždirbate pinigus. Planuokite uždirbti pelną ir turėkite sistemą, skirtą taupyti pinigus mokesčiams.
Atminkite, kad mokesčių pnigai NĖRA JŪSŲ PINIGAI.
Eūpinimasis savimi
10-OJI SAVAITĖ – RŪPINIMASIS SAVIMI
Šis skyrius apima SVEIKATĄ, ŠEIMĄ ir PRASMĘ
Jūs, kaip verslo savininkas ar jame esantis vadovas – esate Jūsų ėmonės kultūros kūrėjas.
Žmonės čia turi jaustis saugūs. Jie turi žinoti, kad darbdaviui jie yra reikalingi.
Tuo pat metu mums reikia, kad mūsų komanda sustiprėtų ir palaikytų verslą šiais sunkiais laikais.
Nagrinėsime būdus, kaip likti saugiems ir produktyviems, kartu saugodami savo fizinę bei savo psichologinę sveikatą.
Net ir gerais laikais vystyti Smulkų ir/ar Vidutinį Verslą nėra lengva. Pandemijos laikotarpis pridėjo nesuvokiamai daugiau streso nei įprastai. Taip pat reikia paminėti ir tai, kad visame procese būta daug neužtikrintumo bei sunkesnių nei įprastai sprendimų.
Paskutinis užsiėmimas bus skirtas dėmesiui į save pačius. Jei nėra sveikatos, tai visa kita taip pat nėra svarbu.
Čia nagrinėsime, kas turi įvykti, kaip reikalinga elgtis, kad būtume sveiki tiek emocionaliai, tiek fiziškai, tiek ir finansiškai.
Lyderystė
Aptarimas grupėje
Procesai
Aptarimas grupėje
Finansai
Aptarimas grupėje
Komanda
Aptarimas grupėje
Marketingas
Aptarimas grupėje
Klientų atsiliepimai
Planai
Startas
-
Klausimynas verslo situacijos įsivertinimui
-
Strateginė verslo koučingo sesija
Pagrindinis
-
Viskas, kas įeina į paketą “startas”
-
Prisijungimas į uždarą Kurso dalyvių grupę
-
Dalomoji kurso medžiaga
-
Viena papildoma Individuali verslo koučingo sesija
Viskas įskaičiuota
-
Viskas, kas įeina į paketą “pagrindinis”
-
Prisijungimas į uždarą Kurso dalyvių grupę
-
Dalomoji kurso medžiaga
-
Šešios papildomos Individualios koučingo sesijos
-
Knygų asmeniniam Verslo augimui paketas (lt ir eng kalbomis)