Verslas: Stabilus ir pelningas

Ši programa padės jums keliauti per dažniausiai pasitaikančius iššūkius, su kuriais susiduria smulkaus verslo savininkai visame pasaulyje ir pasiūlys patikrintus, praktiškus sprendimus ir atskaitomybę kuriant teigiamus pokyčius jūsų organizacijoje.

Problemos, kurias sprendžia programa

Per mažas klientų srautas

Bendradarbiai per mažai įsitraukę, kad būtų darni komanda

Sunku parduoti ir auginti pelną

Visas dėmesys

į 5-ias, pamatines sritis kiekviename versle:

Savininko Lyderystė

Kaip vadovas Jūs išmoksite formuluoti, dokumentuoti ir dalytis savo ateities vizija bei nuosekliai vykdyti pažadus klientams.

Komanda

Suprantant, kaip organizuoti, įkvėpti, vadovauti ir bendrauti su žmonėmis, organizacija sukurs įmonės kultūrą, kuri pritrauks naujų talentų ir padės išlaikyti produktyvią bei lojalią komandą.

Finansai

Žinojimas kur keliauja Jūsų pinigai ir iš kur jie gaunami suteikia galimybę užtikrintai prognozuoti finansinius ateities sprendimus, lemiančius stabilumą, pelningumą ir augimą.

Procesai

Perkėlus savo viziją ir idėjas į procesus bei sistemas Jūs galėsite kontroliuoti savo verslo rezultatus.

Marketingas, pardavimai

Žinant KAS ir KODĖL yra Jūsų klientas, išmoksite pritraukti būtent tuos žmones, kurie labiausiai įvertins Jūsų teikiamą vertę rinkai.

Kam naudinga programa?

  • Smulkaus ir Vidutinio Verslo (SVV) savininkams, ieškantiems aiškaus plano
  • Vadovams, kurių veikla labiausiai turi įtakos stabiliam verslo augimui
  • Komandoms, kartu siekiančioms geriausio rezultato

Baigę šią programą, jūs, kaip verslo savininkas ir vadovas:

  • Lengviau sistematizuosite savo verslą, kad būtų išlaikyta prekių/paslaugų kokybė, darbo/gyvenimo balansas. 
  • Pagilinsite bei užtvirtinsite savo finansinio raštingumo ir verslo vystymo žinias.
  • Žinosite kaip suburti efektyvią komandą, kuri tikslingai ir motyvuotai siektų užsibrėžtų tikslų.
  • Gebėsite įvardinti savo tikslinę auditoriją bei kryptingai planuotis rinkodarą.

Webinar'as verslo savininkams

ĮSITIKINIMAI, KURIE TRUKDO KLESTĖT JŪSŲ VERSLUI  (2022-10-27 įrašas)

Kaip kuriamas pelningas ir stabilus verslas be pastovaus nerimo ir “gaisrų gesinimo”

Webinar’as yra skirtas verslo savininkams, vadovams ir jų komandoms.
Jame rasite informaciją apie gana dažnai pasitaikančius įsitikinimus, kurie trukdo veikti tinkama ir greičiau pasiekti norimų rezultatų.

Su verslais kalbuosi individualiose koučingo sesijose, per seminarus, skaitau jų užpildytas anketas apie tai, kokioj stadijoj yra jų pačių įkurtas verslas – ten gana dažnas žodis yra “GAISRAS”.
Šioje prezentacijoje pristatysiu modelį – Organized and Profitable, kuris yra jau 12-a metų pasitvirtinusi programa Kanadoje, o kartu su Swedbank inicijuotame projekte “Kiekvienas gali” buvo naudojamas dalyvių verslų susitvarkymui bei augimui.

Play Video

Programos “Verslas: stabilus ir pelningas” temos

 VERTYBĖS IR TIKSLAI

Pačioje pradžioje susipažinsime su pačiu kursu bei vieni su kitais.
Bendras vienas kito palaikymas per tai, kaip gerai pažįstame vieni kitus ir kitų verslus, bus dar labiau naudinga geresniam rezultatui ateityje.

Aptarsim įvykusius pokyčius ir tai, kaip kiekvienas dalyvis vertina savo situaciją versle.
Kokie pokyčiai įvyko įmonės Finansų srautuose, Marketinge, Komandoje, Procesuose ir verslo savinininko/įmonės vadovo Lyderystėje.

Bendros pokyčių valdymo strategijos, įžvalgos iš naudingų tyrimų bei startas pasirengti 180 dienų strateginį planą.

Taip pat – visus tikslus gretinsim su asmeninėmis vertybėmis. Be jų verslas – tik pilki skaičiukai ir įtampą keliantys KPI.

Ankstesni tikslai jau gali būti nebeaktualūs.

Kokį savo verslą norisi matyti po pusės metų? Dabar lyg pats laikas pergalvoti ir tada imtis pertvarkymų.
Kaip norėtumėte matyti idealiu atveju? Kas yra įmanoma?
Kokios Jūsų asmeninės stiprybės, galinčios padėti judėti į priekį? O kokios yra tos, kurių tikrai reikės, jei apsisprendėte žengti?
Vertinsime galimybes, spręsim, kaip jas pasiekti.

 STRATEGINIS DARBAS

Strategija vs Taktika

Visi “gaisrai” būna ne tik kriziniu laikotarpiu. Su jais susiduria ir tie verslai, kurie turi veikiančias sistemas, jei jų partneriai ir klientai veikia be sistemų.
Šioje dalyje sieksime įžvelgti situacijas, kad verslo savininkas galėtų aiškiau ir greičiau identifikuoti, kuris darbas jo laukia: Strateginis ar Taktinis.

Įsivertinsime dabartinę situaciją, kad matytume, kur dabar daugiausiai praleidžiama laiko, dėmesio ir pinigų.
Prioritetinis uždavinys dabar yra strateginis planavimas ir nuoseklus ėjimas link to, kad verslas galėtų atsitiesti.
Bus aiškiau matyti, kur ir kokius pokyčius būtų naudingiausia įgyvendinti.

Gilinsimės į Strategiją bei Struktūrą.

 SISTEMOS

Laikas mokytis, kaip sisteminis mąstymas gali žymiai sumažinti jūsų darbo krūvį ir padidinti komandos produktyvumą.
Suprasdami ir keisdami procesus, kurie jums netinka, galite sukurti naudingesnius, ilgalaikius sprendimus iš pirmo žvilgsnio nepastebimoms, bet pastoviai esamoms (gydytojai įvardintų – “lėtinėms”) verslo problemoms spręsti.
Sužinosite, kaip sukurti ir aprašyti sistemą, o Jūsų namų darbai savaitei bus parašyti 3 didelio poveikio sistemas.

 PINIGŲ SRAUTAI

Grynieji pinigai. Jų srautas ir buvimas sąskaitoje.
Šioje modulio dalyje nagrinėsime pinigų srautus ir apžvelgsime finansinę padėtį, atsižvelgdami į Jūsų įsipareigojimus ir/ar paskolas.
Po šio darbo bus aiški verslo finansinė būklė bei bus daugiau aiškumo, kokios jos norėsis siekti ateityje.
Viskas tam, kad būtų aišku, kaip yra galima uždirbti pakankamai pinigų savo įmonei valdyti esant neįprastoms situacijoms, pandemijai ir t.t. 

Tokie žodžiai, kaip “APSKAITA” ir “ATASKAITOS” bus suprantamos ne tik buhalterijos departamentui. Tai yra kertiniai dalykai, kuriuos privalo suprasti ir verslo savininkas.
Tiesa, čia jam nereikės būti nuo aušros iki sutemų. 

 PAGALBOS GAVIMAS

Visos įmonėje esančios Sutartys ir Darbuotojų samdymas

Per daug brangu galvoti, kad užtenka susitarti (tiek su darbuotoju, tiek su verslo partneriu, klientu ar tiekėju).

Darbdavio ir darbuotojo santykiuose dėl skirtingų lūkesčių gali kilti konfliktas, skirtingai suprantant, ką ir kaip reikia daryti. Visiems komandos nariams, įskaitant save, sukūrę aiškiai apibrėžtas pareigybių sutartis, galite ženkliai sumažinti šią įtampą. Žmonės Jūsų įmonėje nusipelno žinoti, ko iš jų tikimasi ir kaip jie vertinami.

Susitarimai yra ne tik darbo sutartis. Tai ir įmonės standartai, kontraktai su verslo partneriais (įskaitant tiek bendrasavininkus, tiek tiekėjus).

Na, o darbuotojų samdymui pasirengsime atskirai ir būsim pasiruošę samdyti tik tuos, kas ne tik atitiks įmonės standartus, bet ir sugebės juos kilstelti.

 RINKODARA (TIKSLINĖ RINKA IR PRODUKTAS)

“Rinkodaros tikslas taip gerai pažinti ir suprasti klientus, kad jiems tinkantys produktai ar paslaugos parsiduotų savaime.” – Peter Drucker

Rinkodaros planavimo procesas prasideda nuo Jūsų tikslinės rinkos supratimo. Tik tada, kai žinote, KAS ir KODĖL iš Jūsų perka, galite efektyviai šią rinką pasiekti.

Ne kiekvienas gali būti Jūsų klientas. Užuot bandę parduoti visiems, sumažinkite darbą ir išlaidas, sukurdami tikslinę rinkodaros strategiją.

Jums svarbu viską išsamiai suprasti apie savo idealius klientus. Kur jie gyvena? Kuriai kartai priklauso? Ką jie galvoja pirkdami Jūsų produktą? Ko konkrečiai jie iš Jūsų nori?

“Neieškokite klientų savo produktams, raskite produktus savo klientams.” – Seth Godin

Jūsų produktas yra tai, ką parduodate klientams mainais į jų pinigus. Jūsų produktas yra vertė, kurią įnešate į rinką. Ji yra konkreti, aiškiai apibrėžta ir visiškai suprantama asmeniui, kuris jos nori ar kuriam ji reikalinga.

Taigi – ką konkrečiai Jūs parduodate?

Kuo esame išskirtiniai ir unikalūs?
Nagrinėsime, kokią įtaką padarė, tebedaro ir dar darys COVID-19.
Dėl to keisis kainodara? Augsime ar trauksimės, kad turėtume geriausią variantą ir dirbtume efektyviausiai?
Stebėsime detaliau, kur yra perspektyvos ir, kaip jos gali virsti pardavimais. Apsibrėšime savo vertės pasiūlymą ir sugebėsime aiškiai suformuoti kliento patirtį dirbant su Jumis.
Įvertinsime savo vietą rinkoje, įskaitant dabartinės svetainės efektyvumą.

 REKLAMA IR PARDAVIMAI

“Žmonėms nepatinka, kai jiems bando įsiūlyti prekę, bet jie mėgsta pirkti!” – Jeffrey Gitomer

Reklamos suvokimas šiame modulyje bus apie aktyvų veikimą, kad būtų pritraukti potencialūs klientai.

Jūsų metodai, kuriuos taikote motyvuodami klientus pirkti – yra geriausiasi reklaminis derinys?
Asmeniniai pardavimai – Reklama – Viešieji ryšiai – Pardavimų skatinimas – Tiesioginė rinkodara

Kuriant savo rinkodaros sistemą, strateginis Jūsų produkto ir vartotojų įvertinimas lemia, kur sutelksite reklamos pastangas.

Visa tai vienaip ar kitaip veda link pardavimų. Tiesa, jų būna per mažai ir per daug. Taip, pardavimų būna net per daug ir tai gali kenkti įmonės reputacijai.

Pati rinkodara nėra pardavimai. Ji padeda atkreipti dėmesį į Jūsų pasiūlymą, kad vartotojai žinotų, ką parduodate.
Pardavimas – Jūsų produkto iškeitimo į pinigus procesas.

Būtent pardavimą galima laikyti paskutiniu žingsniu Jūsų rinkodaros sistemoje.
Parduoti pradedame mokytis nuo mažumės, tad čia mes geriau suprasim, kaip tiksliai tai daryti, kad rezultatas būtų tas, kurio ir siekiame.

 VERSLO TAPIMAS PELNINGU

Šioje dalyje yra trys dalys: PELNAS | PAJAMOS | IŠLAIDOS

Čia vėl apie strategiją. Ką pasirinkti geriau: Uždirbti daugiau ar Išleisti mažiau?

Dažniausias smulkiojo verslo savininkų užduodamas klausimas apie pelną: “kodėl, nors mano knygos rodo, kad gavau pelną, aš neturiu banke pinigų?”
Ar žinote, kur dingo Jūsų pinigai? Dažnas pritrūksta išmanymo ir žinių apie savo finansines ataskaitas, kad galėtų valdyti pelningumą.

Čia mokysimės sukurti savo finansinę strategiją, pradėdami nuo pajamų ataskaitos apačios ir laikydami savo geidžiamą pelno sumą pirmuoju svarbiu tikslu.
Toliau beliks detalės, kurios džiugins, kai bus žinoma, kaip didinti pajamas bei susitvarkyti su nereikalingų išlaidų gausa.

 REIKALAVIMŲ LAIKYMASIS

Jų didenybė MOKESČIAI

Turėt smulkųjį verslą, reiškia rinkti, tvarkyti ir mokėti mokesčius. Tai apima (bet neapsiriboja) darbo užmokesčio, pardavimo ir pelno mokesčius. Priklausomai nuo to, kur įsikūręs Jūsų verslas, gali būti, kad net kelios vyriausybinės agentūros tikisi Jūsų ataskaitų ir mokesčių.

Gerai, jei turite mokėti pelno mokestį, nes tai reiškia, kad uždirbate pinigus. Planuokite uždirbti pelną ir turėkite sistemą, skirtą taupyti pinigus mokesčiams.

Atminkite, kad mokesčių pinigai NĖRA JŪSŲ PINIGAI.

 RŪPINIMASIS SAVIMI

Šis skyrius apima SVEIKATĄ, ŠEIMĄ ir PRASMĘ

Jūs, kaip verslo savininkas ar jame esantis vadovas – esate Jūsų įmonės kultūros kūrėjas.
Žmonės čia turi jaustis saugūs. Jie turi žinoti, kad darbdaviui jie yra reikalingi.
Tuo pat metu mums reikia, kad mūsų komanda sustiprėtų ir palaikytų verslą šiais sunkiais laikais.
Nagrinėsime būdus, kaip likti saugiems ir produktyviems, kartu saugodami savo fizinę bei savo psichologinę sveikatą.

Net ir gerais laikais vystyti Smulkų ir/ar Vidutinį Verslą nėra lengva. Pandemijos laikotarpis pridėjo nesuvokiamai daugiau streso nei įprastai. Taip pat reikia paminėti ir tai, kad visame procese būta daug neužtikrintumo bei sunkesnių nei įprastai sprendimų.
Paskutinis užsiėmimas bus skirtas dėmesiui į save pačius. Jei nėra sveikatos, tai visa kita taip pat nėra svarbu.
Čia nagrinėsime, kas turi įvykti, kaip reikalinga elgtis, kad būtume sveiki tiek emocionaliai, tiek fiziškai, tiek ir finansiškai.

Lyderystė

Aptarimas grupėje

Procesai

Aptarimas grupėje

Finansai

Aptarimas grupėje

Komanda

Aptarimas grupėje

Marketingas

Aptarimas grupėje

Kaip viskas vyks?

  • Visas kursas truks 20 savaičių (pradžia 2023.02.22)
  • Grupės dalyvių skaičius – 10 asmenų
  • Susitikimai vyks kas savaitę ir visi jie vyks internetu (zoom)
  • Visi susitikimai vyks TREČIADIENIAIS
  • Susitikimų laikas 12:00 – 13:30 (LT laiku)

Programos fasilitatorius

Povilas Petrauskas

Gali būti, kad Jūs jau kuris laikas sutinkate čia, mano Youtube kanale, Facebook puslapyje arba LinkedIn paskyroje. Nieko naujo, tiesa?

Jei mes nesame pažįstami, o noras sužinoti apie save bei apie tai, kokios Lyderystės komptencijos būtų reikalingos ugdyti, tuomet trumpai pristatau savo profesinę patirtį:

Mano vardas Povilas ir esu labai laimingas, kad savo patirtimi galėjau prisidėti prie keleto tūkstančių nuostabių žmonių pažinties su koučingu bei jo teikiama nauda tiek Lietuvoje, tiek ir už jos ribų (JAV, Europa, Tolimieji Rytai).
Koučinge esu nuo 2002-ųjų metų, kuomet pirmą kartą apie tai sužinojau, o nuo 2009-ųjų metų pradėjau šios metodikos mokytis profesionaliai.
Vėliau sekė žinių ir praktikos pasitikrinimas, kai:

  • 2012-ais metais išsilaikiau ICF suteikiamą ACC (Associate Certified Coach) akreditaciją,
  • 2018-ais įgijau dr. Marshall Goldsmith Executive&Team Coach sertifikaciją,
  • 2019-ais kvalifikacijos lygmeniu pakilau iki PCC (Profesional Certified Coach).

Šiuo metu mano patirtį sudaro daugiau kaip 2900 individualių koučingo sesijų bei šimtai pravestų mokymų apie koučingą ir jo taikymą tiek asmeniniame, tiek profesiniame gyvenime.

Šiuo keliu esu pasiruošęs eiti ir toliau, tad visas mano profesinis dėmesys yra sutelktas į patirties ir žinių pasidalinimą su tais, kam:

  • aktualu augti, kaip lyderiui,
  • yra nedrąsu pripažinti, tačiau jie žino, kad pagalba “iš šono” yra reikalinga,
  • rūpi jų santykis su komanda, kuri tikslų siekia kartu.

Šioje lyderio kompetencijų ugdymo kelyje būnu su lyderiu pačioje pradžioje jo kelionės, kad kartu su savo komanda jie galėtų siekti išsikeltų tikslų.

co-fasilitatoriai

Raimonda Kostiuškevičiūtė

“Internation Coaching Federation” sertifikuota koučingo specialistė, ACC kandidatė. Systems Business Coach sertifikuota koučingo specialistė, ilgametė pardavimų strategijos trenerė, lėšų pritraukimo ir darbo su NVO sektoriumi konsultantė.  

Miroslavas Monkevičius

Marshall Goldsmith Executive & Team coach sertifikuotas koučingo specialistas, Systems Business Coach sertifikuotas koučeris, International Coaching Federation (ICF) narys.

Efektyvaus vadovavimo ir lyderystės, strateginio planavimo ir valdymo bei asmeninio efektyvumo treneris – praktikas ir konsultantas nuo 2003 metų.

Antanas Jurevičius

“Internation Coaching Federation” ir Systems Business Coach sertifikuotas koučingo specialistas. Tarptautinės Executive MBA verslumo programos magistras. 20+ metų patirtis dirbant tarptautinėse organizacijose, daugiau kaip 11 metų vadovas ir strategas IT sektoriuje.

Gabrielė Juknevičienė

Profesionali finansininkė, turinti daugiau nei 17 metų finansų departamentų vadovavimo patirtį Lietuvos bei tarptautinėse korporacijose. Kandidatė į ACCA narius. Lietuvos buhalterių ir auditorių asociacijos (LBBA) narė. Sertifikuota vidaus auditorė nuo 2018 metų.

Dalyvių atsiliepimai

Programą rekomenduočiau, nes pagal labai aiškią struktūrą atsakinėdama į klausimus (tarsi ir paprastus), atlikdama užduotis (kartais tokias, kokių nesu dariusi, nes maniau, kad čia ir taip visiems viskas aišku) savo verslą išnagrinėjau įvairiausiais kampais ir pjūviais. Jaučiuosi tarsi parašiusi bakalaurinį darbą tema “Mano verslo plėtra”, kuriame atradau kaip išspręsti kasdienines problemas, susidėliojau konkrečius žingsnius ką, kada, po ko ir dėl ko darysiu, skaičiais pagrindžiau sau kodėl verta elgtis vienaip ar kitaip. O visų svarbiausia, kad buvau įkvėpta veikti ir priėmiau tokius sprendimus, kuriuos anksčiau priimti pritrūkdavo ryžto.
Mes kiekvienas verslą pradedame dėl skirtingų priežasčių. Aš pradėjau dėl noro būti nepriklausomu („dirbti sau“), dėl iššukių, noro kažką sukurti. Į verslą „įšokau“ atsitiktinai, neplanuodamas, neskaičiuodamas. Tiesiog ėmiau ir dariau… Ar būčiau kažką daręs kitaip? Tikriausiai ne. Juk tai tam tikra patirtis ir įgytos žinios. Bet ateina diena kai savamoksliu būti neužtenka. Reikia kažko iš šono, kas užvestų ant kelio, kas parodytų tiesiausią kelią, kuriuo be diskusijų pereina visi. Ši programa sugebėjo labai gerai įskiepyti, kad kuriame verslą, o ne darbo vietą sau. Parodė į kokius svarbiausius elementus reikia atkreipti dėmesį, kaip reikia viską planuoti ir to siekti. Ir kad viskame kame turi būti sistema . Ačiū JUMS!
SBC programą tikrai rekomenduočiau, kadangi, mano akimis, šios programos metodologija yra labai aiški, teisingai sudėliota ir tinkama ne tik smulkiam verslui, o iš esmės bet kokio dydžio verslui. Tačiau būtent smulkiesiems tai yra dar svarbiau, nes užaugti be sistemų ir reikiamų įrankių gali būti labai sunku (jei apskritai įmanoma). Programoje pateikiama ne tik sausa teorinė medžiaga ar gražios motyvacinės žinutės, bet ir konkretūs darbai, kuriuos reikia atlikti, suteikiami įrankiai tiems darbams įgyvendinti, pilna naudingų praktinių patarimų. Tai yra koncentruota ir labai naudinga informacija bet kokiam verslininkui.

Planai

Dvejojate kurį planą rinktis? Užpildykite System Business Coaching programos anketą, pasidarykime stateginę koučingo sesiją ir lūkesčių susiderinimą, kad galėtumėte priimti sprendimą.

Startas

247
  • Klausimynas verslo situacijos įsivertinimui
  • Strateginė verslo koučingo sesija

Pagrindinis

1497
  • Viskas, kas įeina į paketą “Startas”
  • 20-ies savaičių online kursas
  • Dalomoji kurso medžiaga/knyga
  • Prisijungimas į uždarą kurso dalyvių grupę

Grupė renkama

Viskas įskaičiuota

4997
  • Viskas, kas įeina į paketą “Pagrindinis”
  • Prisijungimas į uždarą kurso dalyvių grupę
  • Dalomoji kurso medžiaga/knyga
  • Šešios Individualios koučingo sesijos
  • 360° tyrimas lyderystės kompetencijoms nustatyti (350 eur vertės)
  • Knygų asmeniniam Verslo augimui paketas (lt ir eng kalbomis)

tik 3 vietos grupėje

Laisvų vietų skaičiuoklė

Maksimalus dalyvių skaičius grupėje - 10

2022 Rudens - pavasario grupė
Išparduota 100%
2023 Žiemos - pavasario grupė
Renkama