Loading...
PASLAUGOS:

#CoachingNotes

Koučingo užrašai

LEVEL UP! VERSLAS #46 – Ką būtina žinoti, norint pritraukti ir išlaikyti lojalius Jūsų verslo klientus?

Jūs tikrai sunkiai dirbate, kad pritrauktumėte savo verslui klientų.  Tačiau, ne paslaptis, kad naujų  klientų pritraukimas ne tik kad kainuoja brangiau, bet ir negarantuoja jų lojalumo. Ir čia verta atkreipti dėmesį į tai, kaip Jūs galite išlaikyti jau esamus klientus ir paversti juos Jūsų verslo ambasadoriais.

Atsakymas gali pasirodyti paprastas – parodyti jiems, kad suprantate ko jie iš Jūsų tikisi.

Žinoma, jie nori Jūsų produkto ar paslaugos, bet taip pat nori patirties, kuri supa tą pirkimą.

Verslas klesti arba miršta, atsižvelgiant į tai, ką verslo savininkai žino apie tai, kaip jų klientai perka jų produktą. Puikus klientų aptarnavimas gali pakeisti Jūsų pirkėjo patirtį nuo „meh“ iki „nuostabaus“.

Štai kas svarbu aukščiausio lygio klientų aptarnavime:

1. Niekada nepriimkite savo klientų kaip savaime suprantamų dalykų.

Elkitės su klientais taip, lyg jie Jums iš tikrųjų būtų svarbūs. Parodykite jiems, kad Jums rūpi, ir klausykite, ką jie turi pasakyti. Suteikite jiems puikią patirtį ir jie greitai pasidalins tuo su kitais, nukreipdami rekomendacijas tiesiai į Jus.

2. Teikite produktą ar paslaugą, kurią, Jūsų teigimu ir kuriate.

Niekas nemėgsta jaustis apgautas. Jei teigiate, kad turite geriausią aptarnavimą, aukščiausios kokybės produktą, geriausias kainas, neįtikėtiną pasirinkimą – tuomet Jūs privalote pristatyti būtent tai. 

3. Palengvinkite pirkimą iš Jūsų.

Nepakankama pagalba pirkimui, sudėtingi produktai ar paslaugos, svetainė, kurioje sunku naršyti, ir per ilgas pirkimo procesas – visa tai sukuria patirtį, dėl kurios potencialus klientas tiesiog pasiduoda ir pereina prie konkurento, kad įsigytų tai, ko ieško. Nudžiuginkite savo klientą ir sukurkite lengvą, nuoseklų pirkimo procesą.

4. Kurkite savo verslą apie savo klientą.

Darbo valandos, kurios nėra patogios Jūsų rinkai, telefono skambučiai, į kuriuos neatsakoma, ir sudėtinga grąžinimo politika – tai pavyzdžiai, rodantys blogą klientų aptarnavimą.

Bet kokia verslo operacija, dėl kurios klientai yra nusivylę ar nepatenkinti, yra procesai, kuriuos reikia tobulinti. Kurkite savo klientų patirties sistemas dėl savo klientų. Nes be klientų nebūtų ir Jūsų verslo.

5. Būkite nuoseklūs.

Žmonėms patinka žinoti, ką jie gauna dirbdami su Jumis. Jei Jūsų produktas ar paslauga nebus nuosekli, jie nustos būti Jūsų klientais. Sukurkite klientų aptarnavimo sistemas, kad kiekvieną kartą būtų teikiamos nuoseklios ir aukščiausios kokybės paslaugos.

 

Sistemos ir klientų aptarnavimas

Štai kur verslo sistemų sudarymas padeda susisteminti verslą taip, kad nepaliktumėte nepastebėtų svarbių klientų aptarnavimo sėkmių. Sužinokite, kas svarbu Jūsų klientams, ir sukurkite tai užtikrinantį procesą. Jei Jūs ir Jūsų komanda įdiegsite tinkamas sistemas, Jūsų klientai bus patenkinti kiekvieną kartą. Tai reiškia, kad Jūs išlaikysite juos kaip savo nuolatinius klientus.

Jei esate verslo savininkas ar svajojate apie savo verslo kūrimą, turime kai ką ypatinga Jums! Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės „Level UP! Pelningas verslo kelias„.

Šioje uždaroje facebook grupėje dalinamės patirtimis, gilinamės į verslo aktualijas ir padedame vieni kitiems augti bei siekti aukščiausių rezultatų.

Nepraleisk galimybės būti verslo bendruomenės dalimi. Prisijunk prie mūsų jau šiandien!

Iki kito karto mėgaukitės savo verslumo kelione!

Apie #CoachingNotes

Norintiems sužinoti daugiau apie koučingą ir kaip jis gali Jums padėti pasiekti savo tikslus, #CoachingNotes yra tai, ko jums reikia. Čia rasite koučingo naujienas, tendencijas ir patarimus, galėsite susipažinti su įvairiomis koučingo technikomis. Be to, #CoachingNotes yra puiki vieta virtualiai susitikti ir susipažinti su įvairiais pašnekovais ir patyrusiais koučais, kurie dalinsis savo patirtimi ir žiniomis. Kviečiame skaityti, komentuoti ir dalintis

Naujausi įrašai

Koučingo naujienlaiškis