Loading...
PASLAUGOS:

#CoachingNotes

Koučingo užrašai

LEVEL UP! VERSLAS #14 – ŽINOMUMAS

5 Efektyvūs marketingo metodai, didinantys Jūsų verslo žinomumą

Marketingo veiksmais paprastai norima motyvuoti klientus pirkti. Dažnai tam skiriama nemažai įvairių resursų. Ir, natūralu, kai klientai vis vien neperka – kyla nepasitenkinimas ir nusivylimas!

Dar blogiau, kai bandydami padidinti pardavimus išleidžiate daug pinigų, bet mažai ką pasiekiate.

Taigi, kodėl Jūsų idealūs klientai neperka? Ekonominė situacija, netinkamas laikas, pandemijos pasekmės ar dar kažkas kitas kaltas?

Visgi, didelė tikimybė, kad tiesiog neveikia Jūsų iki šiol naudota marketingo strategija. Norint pasiekti savo klientus, svarbu išbandyti naujus metodus arba koreguoti savo esamą marketingo strategiją bei veiksmus.

Eksperimentuodami įvairiais marketingo ir rinkodaros metodais, tobulindami savo marketingo sistemą ir ieškodami geriausių būdų pasiekti savo tikslinę auditoriją, galite pasiekti ir norimus rezultatus.

Taip pat svarbu atlikti nuoseklų ir sistemingą rinkodaros planavimą, kad galėtumėte geriau suprasti savo klientų poreikius ir susikurti aukštos kokybės turinį, pritaikytą pagal jų poreikius.

Siekdami padėti Jums rasti efektyvią ir veikiančią marketingo strategiją Jūsų verslui, dalinamės penkiais pagrindiniais marketingo komunikacijos metodais:

  1. Viešųjų ryšių rinkodara (Public Relations)

A picture containing diagram Description automatically generated

Šis metodas naudojamas siekiant užsitarnauti Jūsų idealių klientų viešą supratimą, priėmimą ir pasitikėjimą. Viešųjų ryšių rinkodara susijusi su Jumis, Jūsų produktais ir tuo, kokį poveikį darote savo vartotojų suvokimui apie Jūsų verslo kuriamą vertę.

Abipusiai naudingos ilgalaikės sąveikos su savo klientais kūrimas reiškia, kad kuriama pasitikėjimo atmosfera ir siekiama, kad Jūsų produktas ar paslauga būtų gerai suvoktas ir priimtas Jūsų kliento akimis.

Keli viešųjų ryšių rinkodaros pavyzdžiai:

  • Rengti labdaros iniciatyvas, aukoti lėšas vietinėms organizacijoms;
  • Savanoriška veikla ir dalyvavimas renginiuose ir mugėse (įskaitant virtualias)
  • Turinio rinkodara (content marketing)  tai procesas, kai savo auditorijai siūlote nemokamą vertingą informaciją ir taip kuriate pasitikėjimo santykius.
  1. Reklama (Advertising)

Icon Description automatically generated

Reklama – tai nesuasmeninta, apmokama, turinti įtikinimo elementų, įvairiomis priemonėmis skleidžiama reklamos užsakovo informacija apie prekes, paslaugas, idėjas, siekiant jas parduoti.

Turbūt tai yra tas būdas, kuris jums pirmiausia ateina į galvą, kai pagalvojate apie savo verslo reklamavimą.

Tai geras pasirinkimas, visgi jis gali būti ir pakankamai brangus pasirinkimas. Dažnai mažosios įmonės neturi pakankamai pinigų reklamai, arba jai išleidžia per daug pinigų, tačiau gauna mažai grąžos. Be to, reklamos efektyvumą gali būti sunku sekti.

Jeigu aiškiai suplanuosite sąnaudas ir galėsite atsekti rezultatą, reklama gali būti vienas iš sėkmės elementų Jūsų reklamos derinyje.

Budai reklamuoti savo prekes ar paslaugas galėtų būti: laikraščių skelbimai, TV, radijas, žurnalai, reklaminiai stendai, tiesioginė pašto reklama (el. paštas), tinklalapių baneriai, tikslinės interneto kampanijos ir t.t.

  1. Asmeninis pardavimas (Personal selling)

business decisions with your partner

Asmeninis pardavimas – tai tiesioginis pardavėjo ir vartotojo bendravimas, kai pardavėjas stengiasi įtikinti vartotoją pirkti tam tikros bendrovės produktą ar paslaugą.

Jei mėgstate bendrauti su žmonėmis šis būdas gali būti Jums tinkanti reklamos rūšis.

Svarbu paklausti savęs: „Ar man patinka tai tokiu būdu daryti?” Reklamos procesas, kurio nemėgstate, išsekins Jūsų energiją. O tai reiškia mažiau energijos kitiems veiksmams, reikalingiems Jūsų verslui.

Štai keli pavyzdžiai, kaip reklamuoti per asmeninį pardavimą:

  • Klientų tinklo kūrimas;
  • Suplanuoti susitikimai (tiesiogiai arba internetu);
  • Dalyvavimas savanoriškuose renginiuose;
  • Atvirų durų dienos;
  • Socialiniai renginiai;
  • Prekybos parodos;
  • Verslo klubai ir pan.
  1. Tiesioginis marketingas (Direct marketing)

Record your money

Tiesioginis marketingas – tai interaktyvi marketingo komunikacijos priemonė, pirkėjo ir pardavėjo tiesioginis bendravimas be tarpininkų, naudojant tiesiogiai į vartotojus nukreiptus kanalus.

Tai puikus pasirinkimas, jei norite didinti el. laiškų sąrašą ar didinti socialinių tinklų sekėjų skaičių, taip pat tiesiogiai parduoti savo produktą ar paslaugą.

Tiesioginiu marketingu siekiama, kad vartotojai nedelsdami reaguotų į Jūsų reklaminę medžiagą. Be to, tiesioginio marketingo nauda yra ta, kad rezultatą yra lengva sekti.

Kitas svarbus aspektas šiame reklamos metode yra tai, kad galite taikyti geografines, demografinės, elgsenos ir kitas segmentavimo strategijas ir taip pasiekti konkrečias klientų grupes. Klientams galima paskambinti, parašyti SMS ar elektroninį laišką ir taip tiesiogiai nusiųsti Jiems savo reklamą.

Be daugybės kitų būdų, tiesioginį marketingą galima naudoti pranešimuose, specialiuose pasiūlymuose, užsakymo patvirtinimuose, cituojant atsiliepimus ir t.t.

  1. Pardavimų skatinimas (Sales promotions)

Šis metodas naudojamas siekiant didinti vartotojų pirkimus. Pardavimų skatinimas gali būti naudingas papildant kitas reklamos rūšis.  

Kaip ir tiesioginis marketingas, pardavimų skatinimas skatina veiksmą ir prašo nedelsiant atlikti pirkimą. Skirtumas yra tame, kad pardavimų skatinimas sutelkia dėmesį į Jūsų produkto pardavimą, o ne į klientų bazės kūrimą.

Pardavimų skatinimas turi konkretesnę įvykdymo metodiką nei elektroninis laiškas ar telefoninis skambutis.

Pavyzdžiui:

  • Prekybos mugės
  • Specialūs pasiūlymai
  • Katalogai / brošiūros
  • Kuponai
  • Mėginiai
  • Konkursai
  • Bonusai
  • Specialūs renginiai.

Šiuo metodu galite sukurti efektyvią rinkodaros sistemą, kuri skatina klientus pirkti. Svarbu atsižvelgti į savo produktą ir vartotoją, kad galėtumėte strategiškai pasirinkti tinkamas rinkodaros priemones ir pasiekti didelę investicijų grąžą. Be to, nepamirškite pasirinkti rinkodaros priemones, kurios jums patinka ir leis jums smagiai bendrauti su savo klientais.

Visada esame tam, kad padėtume. Prireiks – lauksime Jūsų žinutės verslui@coaching.lt ir mūsų komanda su Jumis susisieks, kad aptartų, kuo galime būti naudingi Jums ir Jūsų verslui.

Tuo tarpu mėgaukitės verslumo kelione ir kilstelėkite savo verslą į aukštesnį lygį / Level Up!

Apie #CoachingNotes

Norintiems sužinoti daugiau apie koučingą ir kaip jis gali Jums padėti pasiekti savo tikslus, #CoachingNotes yra tai, ko jums reikia. Čia rasite koučingo naujienas, tendencijas ir patarimus, galėsite susipažinti su įvairiomis koučingo technikomis. Be to, #CoachingNotes yra puiki vieta virtualiai susitikti ir susipažinti su įvairiais pašnekovais ir patyrusiais koučais, kurie dalinsis savo patirtimi ir žiniomis. Kviečiame skaityti, komentuoti ir dalintis

Naujausi įrašai

Koučingo naujienlaiškis